loading...
پرس دانلود
Admin بازدید : 321 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (1)

امروزه بر تعداد کاربرانی که از فیلتر شکن های مختلف استفاده می کنند روز به روز افزوده می شود که علت آن نیز برای باز کردن سایت ها و مسنجر های فیلتر و یا حتی دور زدن تحریم ها می باشد. یکی از بهترین، سریع ترین و قوی ترین فیلتر شکن های موجود برای اندروید فیلتر شکن سایفون می باشد. استفاده از فیلتر شکن psiphon نیز بسیار ساده می باشد و بعد از نصب فیلتر شکن شما باید گوشی خود را به اینترنت متصل کنید و چند لحظه صبر نمایید تا فیلتر شکن فعال شود و حالا می توانید از فیلتر شکن سایفون استفاده نمایید. هم اکنون می توانید فیلتر شکن psiphon را به صورت رایگان از سایت اپس نیوز دانلود کنید.

Admin بازدید : 67 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

FIFA 15 PC-3DM

|نسخه نهایی و کاملا سالم FIFA 15 Ultimate Team Edition PC-CPY جایگزین شد|

Admin بازدید : 56 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

Poltergeist Bluray/SCREENER (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نسخه های بلوری ۷۲۰p & 1080p به پست اضافه شد|

 

نام فیلم: Poltergeist – روحی که اشیاء را جابجا کرده و صداهای عجیبی ایجاد می کند

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: ترسناک، هیجان انگیز

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۵۵ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: SCREENER 720p/SCREENER 1080p/SCREENER x265 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: خانواده ای که در خانه ای تسخیرشده توسط شیطان در حومه شهر زندگی می کنند باید با یکدیگر متحد شوند تا دختر کوچک خانواده را که تسخیر شده است را نجات دهند و …

Admin بازدید : 52 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

Gravity Falls Season 2 WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت شانزدهم (نسخه Webrip) در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت پانزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

نام انیمیشن: Gravity Falls Season 2 – فصل دوم انیمیشن روستای گراویتی فالز

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان انیمیشن مربوط به یک خواهر و برادر دوقلو می باشد که تربیت و بزرگ کردن آن ها به دست عموی آن ها می باشد. عموی آن ها موزه ای با نام Mystery Shack را راه اندازی کرده و در آن مشغول به کار می باشد. پس از مدت کوتاهی، این خواهر و برادر دوقلو متوجه می شوند که در شهر Gravity Falls اسرار بسیار زیادی وجود دارد و وقتی که آن ها کتابی را در جنگل پیدا می کنند، متوجه می شوند که زندگی روزمره آن ها دچار تغییراتی شده است و …

Admin بازدید : 683 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

Vixen Season 1 WebRip (2015) Mkv   x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

نام انیمیشن: Vixen Season 1 – فصل اول انیمیشن ویکسن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸/۲۲ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: Vixen یک انیمیشن سریالی کوتاه می باشد که بر اساس شخصیت داستانی کمپانی DC با نام McCabe یا همان Vixen ساخته شده است. ابرقهرمانی که با جنایت ها به نبرد می پردازد و با قدرت خارق العاده خود می تواند هر حیوانی که بر روی سیاره زمین زندگی می کند را به تسخیر خود درآورد و …

Admin بازدید : 134 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

Bizarre Foods-Delicious Destinations Season 2 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت سیزدهم (نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها) به پست اضافه شد|

 

نام مستند: Bizarre Foods-Delicious Destinations Season 2 – فصل دوم مستند غذاهای عجیب: مقصدهای خوشمزه

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۱۷ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در این مستند که ساخته ی Andrew Zimmern می باشد، در هر قسمت به یکی از شهرهای معروف دنیا رفته و غذاهای عجیب ولی خوشمزه آن مکان ها را امتحان می کند، بررسی می کند و …

Admin بازدید : 223 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

Avengers Age of Ultron Bluray/Web-DL (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نسخه های بلوری ۷۲۰p & 1080p و نسخه ۳بعدی HSBS 3D به پست اضافه شد|

 

نام فیلم: Avengers: Age of Ultron – انتقام جویان: عصر آلترن

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، ماجراجویی، تخیلی

مدت زمان: ۱۴۱دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۱۲ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip 1080p/Webrip x265 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip 3D HSBS 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: وقتی استارک بر روی ساخت یک روبات انسان‌نمای حامی صلح کار می‌کند، کنترل آن روبات را از دست می‌دهد و …

Admin بازدید : 316 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

نسخه ی جدید بازی که NBA2K16 نام گرفته است اینطور که نشان می دهد دارای تغییرات بسیار اساسی و متفاوتی خواهد بود که قرار است پس از انتشار علاقه مندان بازی های ورزشی را شگفت زده کند. این نسخه از بازی دارای یک مد داستانی خواهد بود واین مد داستانی را آقای Spike Lee سازنده فیلم های Do the Right Thing, Oldboy طراحی خواهند کرد. بخش داستانی با نام “Be the Story” در بخش MyCareer قرار خواهد داشت. در این بخش داستان یک فرد از کودکی وی تا بزرگسالی و شرکت در مسابقات بستکبال حرفه ای NBA روایت می‌شود. سختی های زندگی او و زندگی وی در دبیرستان داستان را بسیار هیجان انگیزتر می‌کند. با توجه به اعلام کمپانی ۲K Sports لیگ تابستانی در بازی NBA 2K16 وجود خواهد داشت. اینطور که به نظر می رسد وجود لیگ های تابستانی که از NBA 2K11 در این سری بازی ها وجود داشت برای نسخه ی جدید آن نیز در نظر گرفته شده است.

NBA 2K16 PC-CODEX

Admin بازدید : 59 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

SMPlayer نرم افزار پلیر صوتی و تصویری قدرتمند می باشد که توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی و صوتی را بدون نیاز به نصب کدک های ثانویه دارا است. این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی نظیرMP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 ، …. و تمامی فرمت های تصویری نظیرAVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و … را پشتیبانی می کند و و هیچگونه نیازی به نصب بسته های کدک ندارید. امکانات این نرم افزار نمایش آنلاین از اینترنت ، پخش فیلم های دی وی دی ، پشتیبانی از زیرنویس ، اکولایز تصاویر ، پشتیبانی از زبان فارسی و … میباشد . همچنین این نرم افزار به واسطه امکانات بالای ان جوایزی هم به دست اورده است .

Admin بازدید : 52 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Get 600 Vector Calligraphic Ornaments And Page Decorations نام دارد. مجموعه ای از وکتور  خوشنویسی وعناصر تزئینی صفحه می باشد . فایل های موجود در این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید ازدانـــلودها دریافت کنید.

Admin بازدید : 46 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل موردنظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانیدافکت های متنوع برروی تصاویر مدنظر خودتان  بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودها دریافت نمایید.

Admin بازدید : 47 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

مجموعه ای بیش از ۸۰ فونت  انگلیسی لاتین می باشید که با فرمت های OTF و TTF می باشد را این بار برای شما آماده کرده ایم . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

Admin بازدید : 55 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

اگر شما از طرافداران تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید هستید باید تا به حال به گوشتان اسم نسخه جدید اندروید خورده باشد.نسخه جدید اندروید که توسط گوگل معرفی شده است مارشمالو یا همان اندروید ۶ نام دارد.امروز سایت دانلود ها تعدادی از والپیپر های نسخه اندروید مارشمالو را برای شما آماده کرده است.

Admin بازدید : 47 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)
همان طور که میدانید سونی اسمارت فون جدید خود را چندی پیش در مراسم IFA در برلین معرفی کرد که این اسمارت فون جدید سونی با نام اکسپریا Z5 معرفی شد.طبق روال گذشته ما با احترام به تمامی سلیقه ها سعی کردیم تا تصاویر پس زمینه اسمارت فون های پر طرفدار را برای شما آماده کنیم.ر این پست ما سعی کردیم تا تصاویر پس زمینه سونی اکسپریا زد ۵ (Sony Xperia Z5) را برای شما فراهم کنیم .این تصاویر از کیفیت بالایی و رزولوشن ۲۱۶۰×1920 برخوردار میباشند.

Admin بازدید : 41 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

CSR Racing بازی زیبا در سبک بازی های ماشینی برای iOS است . در این بازی هم باید ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با نهایت تلاش خود رقبا را شکست بدهید ، با شکست هر رقیب امتیازاتی کسب میکنید که میتوانید ماشین های جدید را به دست آورید یا ارتقا بدهید . از ویژگی های بازی CSR Racing میتوان به گرافیک اچ دی ، ماشین های جدید ، توانایی سفارشی سازی ماشین ها ، وجود حریفان مختلف ، گیم پلی اعتیاد اور ، وجود ماشین های پرطرفدار BMW ، Audi R8 و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 46 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

محصولات جدید کمپانی Adobe جهت ساخت صفحات متحرک وب با قابلیت های جدید و منحصر به فرد می باشد که طراحی وب به شیوه قدیمی را پشت سر گذاشته و وارد دوره جدیدی از انیمیشن، محتواهای تعاملی و مدرن شده است.محیط این برنامه دارای نوار زمان ، بخش مدیریت لایه‌ ها ، نمایشگر زنده تغییرات و ابزارهای کاربردی می باشد که این ویژگی ها باعث میشود بدون نیاز به یک خط کد نویسی HTML ، CSS و یا جاوا اسکریپت انیمیشن ‌های تحت وب جذاب و بینظیری را ایجاد کنید.صفحات طراحی شده با استفاده از این نرم افزار که از سافت ۹۸ دانلود میکنید به خوبی در مرورگرهای مدرن و گوشی های اندروید و آیفون قابل نمایش بوده و کاربران برای مشاهده آنها نیاز به نصب هیچ افزونه یا یا برنامه اضافی دیگری نخواهند داشت.همچنین شما می توانید از فایل های ادوبی فتوشاپ و ایلاستریتور نیز در این نرم افزار استفاده کنید.

Admin بازدید : 43 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Inside Out HDRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

نام انیمیشن: Inside Out

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۹۴ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد، به زودی…

خلاصه داستان: بعد از اینکه رایلی کوچولو به همراه خانواده‌اش به سن‌فرانسیسکو مهاجرت می‌کند، احساسات او -شادی، ترس، ناراحتی، نفرت و عصبانیت- سعی می‌کنند تا خودشان را با خانه، مدرسه و محیط جدید وفق دهند و …

Admin بازدید : 61 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Spy Web-DL (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نسخه کم حجم اختصاصی BRRip x265 720p به پست اضافه شد|

 

نام فیلم: Spy – جاسوس

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، کمدی، جنایی

مدت زمان: ۱۲۰دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۵۴ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: یک آنالیزور پشت میزنشین سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) برای نفوذ در دنیای یک دلال اسلحه بسیار خطرناک و جلوگیری از وقوع یک فاجعه جهانی داوطلب می‌شود و …

Admin بازدید : 68 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

اگر دوست دارید سرعت تایپ خود را بالا ببرید و تجربه ی یک تایپ سریع را داشته باشید کیبورد Fleksy Keyboard قطعا بهترین گزینه خواهد بود . Fleksy Keyboard نرم افزاری صفحه کلیدی برای اندروید میباشد . Fleksy Keyboard یک کیبورد هوشمند که با حدس سریع کلمات در تایپ سریع تر به شما کمک می کند.با نصب این کیبورد برروی اسمارت فون خود به عنوان صفحه کلید پیش فرض گوشیتان قرار داده می شود و در همه جای گوشی برای تایپ کردن میتوانید از آن استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 44 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Contacts + یک شماره گیر حرفه ای و مدیریت کننده مخاطبین اندروید شما می باشد که با بهره گیری از امکانات مختلف نظیر همگام سازی خودکار تصاویر مخاطبین شما از طریق شبکه های اجتماعی ، آماده است تا تجربه ای متفاوت را در این بخش از اندروید برایتان رقم بزند . دیگر ویژگی های این نرم افزار دارای تم های مختلف ، قابلیت دسته بندی کاربران ، امکان لود کردن تصاویر مخاطبین با گوگل پلاس و فیسبوک ، قابلیت شماره گیر سریع و … می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 40 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

GO SMS Pro نام برترین نرم افزار در زمینه ارسال اس ام اس می باشد که نه تنها از پنل SMS موبایل شما قوی تر و بهتر می باشد، بلکه به شما امکانات رایگان بسیار زیادی را نیز ارائه می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ پوشه بندی پیامکها (inbox,outbox,draf و…) ، قابلیت انتخاب سیستم پوشه بندی پیامک ها یا سیسم یک پارچه ، تعویض تم و پس زمینه برنامه ، ایجاد بلک لیست برای رد پیامکها ، قابلیت قفل کردن ، یادآوری پیامک نخوانده ، گذاشتن زنگ پیامک خاص برای هر شخص و امکان ارسال خودکار پیامک بر اساس زمان اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار نیاز به اندروید ۱.۶ به بالا دارید.

Admin بازدید : 38 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Facebook Messenger اپ اختصاصی شبکه اجتماعی فیس بوک می باشد که به منظور ارسال پیام های متنی و صوتی برای این کاربران طراحی شده است. این کاربران می توانند بدون نیاز به اتصال شدن به نام کاربری خود در سایت فیس بوک با دوستان خود چت متنی کرده و با انها ارتباط خود را همه وقت حفظ نمایند. امکان وارد کردن ماطبین در دفترچه تلفن این برنامه و همچنین اضافه کردن مخاطبین در برنامه وجود خواهد داشت. چت های گروهی و تخصیص کنفرانس های گروهی از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر قابل نصب می باشد.

Admin بازدید : 42 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Youtube Revolution HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها|

 

نام مستند: Youtube Revolution – انقلاب یوتیوب

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم: ۴۵۹ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: به مناسبت سالگرد تاسیس یکی از بزرگترین و موفق ترین ایده های دنیای اینترنت، مستندی درباره وبسایت یوتیوب ساخته شده است که در آن از رفتارسازی اجتماعی و فرهنگی که این وبسایت در کل دنیا داشت صحبت می شود، ویدیوهای موفق نشان داده می شود و …

Admin بازدید : 1739 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

MATLAB یک نرم افزار قوی جهت دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که اولین نگارش آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی بوجود آمد و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و … در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و … با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند. ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند. MATLAB اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است. این نرم‌افزار تقریباً در تمامی رشته‌های مهندسی به کار می‌رود. در هر رشته‌ای که نیاز به محاسبات ریاضی، ترسیم منحنی، شبیه‌سازی مدل، آنالیز عددی و … باشد، استفاده از MATLAB می‌تواند مفید باشد. مسایلی که در رشته‌های مهندسی معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C و Fortran حل می‌شوند، با استفاده از MATLAB بسیار راحت‌تر و سریع‌تر حل می‌شوند. آموزش کرک و نصب در اولین نظر قرار داده شده است.

Admin بازدید : 135 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

قطعا برای شما هم پیش آمده که اطلاعاتتان از قبیل عکس، آهنگ و … بنا بر دلایل مختلفی به طور ناخواسته از کامپوترتان حذف شده باشد و بدون شک این قضیه شما را تا حدودی ناراحت کرده است. با نرم افزار Raise Data Recovery دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این نرم افزار راه حلیست برای بازیابی اطلاعات حذف شده از روی هارد دیسک، این نرم افزار که محیط کار بسیار ساده برایش تعریف شده دقیقا آن چیزیست که افراد غیر حرفه ای برای بازیابی اطلاعات خود به آن نیاز دارند. این نرم افزار همچنین از اکثر فرمت های هارد دیسک از جمله NTFS, FAT, FAT32 به طور کامل پشتیبانی می کند و بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل اجراست. نسخه ای که هم اکنون آماده شده نسخه پرتابل نرم افزار بوده و بدون نیاز به کرک به راحتی می توانید اجرا کنید.

Admin بازدید : 143 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

Rick Stein From Venice To Istanbul Season 1 HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول الی چهارم (نسخه کم حجم اختصاصی دانلودها) به پست اضافه شد|

 

نام مستند: Rick Stein From Venice To Istanbul Season 1 – فصل اول مستند ریک اشتاین: از ونیز تا استانبول

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۸ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۶۲۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

BBC Channel

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستندساز معروف شبکه بی بی سی که Rick Stein نام دارد، این بار در یک سفر غذایی از ونیز تا استانبول از کشورهایی که در قلمرو امپراطوری بیزانس قدیم می باشد گذر می کند، غذاهای آن ها را مورد بررسی قرار می دهد و …

Admin بازدید : 45 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

Jurassic World Bluray/Web-DL (2015) Mkv  x264/x265

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نسخه های بلوری ۷۲۰p & 1080p و نسخه ۳بعدی HSBS 3D به پست اضافه شد|

 

نام فیلم: Jurassic World – دنیای ژوراسیک

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، ماجراجویی، تخیلی

مدت زمان: ۱۲۴دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۷ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip 3D HSBS 1080p/BRRip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: ۲۲ سال پس از پایان ماجراهای «پارک ژوراسیک» (نسخه اصلی فیلم در سال ۱۹۹۳ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ)، این محل به صورت یک پارک تفریحی توریستی درآمده و دایناسورهای واقعی قرون کهن (که توسط دانشمندان دوباره خلق شده و امکان حیات یافته‌اند) در آن قرار دارند و …

Admin بازدید : 269 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

Me and Earl and the Dying Girl Bluray (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|برنده ۱۰جایزه و نامزد دریافت ۶جایزه دیگر|

 

نام فیلم: Me and Earl and the Dying Girl – من و ارل و دختر درحال مرگ

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: کمدی، درام

مدت زمان: ۱۰۵دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲۷ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: داستان این فیلم درباره‌ی گِرِگ گینز، دانش‌آموز دست و پا چلفتی دبیرستان پیتسبورگ است. گرگ و بهترین دوستش ارل، اوقات بیکاری خود را به ساخت فیلم‌های کوچک و مستقل می‌پردازند. آنها پس از آشنایی با همکلاسی جدیدشان به نام راشل، که مبتلا به سرطان خون است، تصمیم می‌گیرند تا فیلم بعدی خود را درباره‌ی او بسازند و …

Admin بازدید : 223 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

Sonic Boom Season 1 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت چهل و پنجم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

نام انیمیشن: Sonic Boom Season 1 – فصل اول انیمیشن سونیک ۲۰۱۴

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۱ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Sonic Boom نام انیمیشن جدید امریکایی-فرانسوی می باشد که توسط کارخانه ی "سگا امریکا" و همکاری با OuiDo ساخته شده است. این انیمیشن بر اساس بازی Sonic the Hedgehog بوده و می توان آن را به عنوان پنجمین سری تلویزیونی که بر اساس این بازی ساخته شده است دانست. این سری از انیمیشن، اولین سری بوده که با کیفیت HD ریلیز می شود و در آن شخصیت های متنوعی به کارتون اضافه شده اند که می توان از جدیدترین آن ها، به شخصیت های Mayor Fink، Perci و … اشاره نمود. این انیمیشن قرار است که ۵۲ قسمت داشته باشد و …

Admin بازدید : 109 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

Wabbit Season 1 HDTV (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفتم به پست اضافه شد|

 

نام انیمیشن: Wabbit

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

WiKi

خلاصه داستان: سری جدید شخصیت محبوب انیمیشن های Looney Tunes که Bugs Bunny (به فارسی: بانی خرگوشه) نام دارد دوباره شروع به کار کرده است. این انیمیشن سریالی با نام Wabbit می باشد که در هر قسمت ۴ بخش کوتاه تدارک دیده شده است. فضای انیمیشن از فضای نسبتا رسمی چندین سال اخیر این سری انیمیشن فاصله گرفته و به حالت کمدی قدیمی خود بازگشته است. تولید این اثر را نیز مانند گذشته کمپانی Warner Bros. به عهده گرفته است و …

Admin بازدید : 40 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

Stairs یک بازی اول شخص با فضایی ترسناک می باشد که در سبک ایندی، اکشن و ماجراجویی توسط کمپانی GreyLight Entertainment توسعه داده شده است. این بازی بر اساس وقایع زندگی بازی الهام گرفته شده است که گیمر را به ماجراهای سه شخص گمشده می کشاند. بازی از نگاه ژورنالیست معروف Christopher Adams روایت می شود. همین الان خودتان را حاضر کنید تا این قدم ها را پایین بروید و وارد دنیایی دیوانه کننده بشوید.

Stairs PC-RELOADED

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 1,610
  • بازدید سال : 6,480
  • بازدید کلی : 27,519