loading...
پرس دانلود
Admin بازدید : 46 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل موردنظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانیدافکت های متنوع برروی تصاویر مدنظر خودتان  بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودها دریافت نمایید.

Admin بازدید : 48 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

مجموعه ای بیش از ۸۰ فونت  انگلیسی لاتین می باشید که با فرمت های OTF و TTF می باشد را این بار برای شما آماده کرده ایم . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

Admin بازدید : 56 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

اگر شما از طرافداران تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید هستید باید تا به حال به گوشتان اسم نسخه جدید اندروید خورده باشد.نسخه جدید اندروید که توسط گوگل معرفی شده است مارشمالو یا همان اندروید ۶ نام دارد.امروز سایت دانلود ها تعدادی از والپیپر های نسخه اندروید مارشمالو را برای شما آماده کرده است.

Admin بازدید : 48 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)
همان طور که میدانید سونی اسمارت فون جدید خود را چندی پیش در مراسم IFA در برلین معرفی کرد که این اسمارت فون جدید سونی با نام اکسپریا Z5 معرفی شد.طبق روال گذشته ما با احترام به تمامی سلیقه ها سعی کردیم تا تصاویر پس زمینه اسمارت فون های پر طرفدار را برای شما آماده کنیم.ر این پست ما سعی کردیم تا تصاویر پس زمینه سونی اکسپریا زد ۵ (Sony Xperia Z5) را برای شما فراهم کنیم .این تصاویر از کیفیت بالایی و رزولوشن ۲۱۶۰×1920 برخوردار میباشند.

Admin بازدید : 42 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

CSR Racing بازی زیبا در سبک بازی های ماشینی برای iOS است . در این بازی هم باید ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با نهایت تلاش خود رقبا را شکست بدهید ، با شکست هر رقیب امتیازاتی کسب میکنید که میتوانید ماشین های جدید را به دست آورید یا ارتقا بدهید . از ویژگی های بازی CSR Racing میتوان به گرافیک اچ دی ، ماشین های جدید ، توانایی سفارشی سازی ماشین ها ، وجود حریفان مختلف ، گیم پلی اعتیاد اور ، وجود ماشین های پرطرفدار BMW ، Audi R8 و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 46 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

محصولات جدید کمپانی Adobe جهت ساخت صفحات متحرک وب با قابلیت های جدید و منحصر به فرد می باشد که طراحی وب به شیوه قدیمی را پشت سر گذاشته و وارد دوره جدیدی از انیمیشن، محتواهای تعاملی و مدرن شده است.محیط این برنامه دارای نوار زمان ، بخش مدیریت لایه‌ ها ، نمایشگر زنده تغییرات و ابزارهای کاربردی می باشد که این ویژگی ها باعث میشود بدون نیاز به یک خط کد نویسی HTML ، CSS و یا جاوا اسکریپت انیمیشن ‌های تحت وب جذاب و بینظیری را ایجاد کنید.صفحات طراحی شده با استفاده از این نرم افزار که از سافت ۹۸ دانلود میکنید به خوبی در مرورگرهای مدرن و گوشی های اندروید و آیفون قابل نمایش بوده و کاربران برای مشاهده آنها نیاز به نصب هیچ افزونه یا یا برنامه اضافی دیگری نخواهند داشت.همچنین شما می توانید از فایل های ادوبی فتوشاپ و ایلاستریتور نیز در این نرم افزار استفاده کنید.

Admin بازدید : 43 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Inside Out HDRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

نام انیمیشن: Inside Out

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۹۴ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد، به زودی…

خلاصه داستان: بعد از اینکه رایلی کوچولو به همراه خانواده‌اش به سن‌فرانسیسکو مهاجرت می‌کند، احساسات او -شادی، ترس، ناراحتی، نفرت و عصبانیت- سعی می‌کنند تا خودشان را با خانه، مدرسه و محیط جدید وفق دهند و …

Admin بازدید : 61 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Spy Web-DL (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نسخه کم حجم اختصاصی BRRip x265 720p به پست اضافه شد|

 

نام فیلم: Spy – جاسوس

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، کمدی، جنایی

مدت زمان: ۱۲۰دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۵۴ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip x265 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: یک آنالیزور پشت میزنشین سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) برای نفوذ در دنیای یک دلال اسلحه بسیار خطرناک و جلوگیری از وقوع یک فاجعه جهانی داوطلب می‌شود و …

Admin بازدید : 68 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

اگر دوست دارید سرعت تایپ خود را بالا ببرید و تجربه ی یک تایپ سریع را داشته باشید کیبورد Fleksy Keyboard قطعا بهترین گزینه خواهد بود . Fleksy Keyboard نرم افزاری صفحه کلیدی برای اندروید میباشد . Fleksy Keyboard یک کیبورد هوشمند که با حدس سریع کلمات در تایپ سریع تر به شما کمک می کند.با نصب این کیبورد برروی اسمارت فون خود به عنوان صفحه کلید پیش فرض گوشیتان قرار داده می شود و در همه جای گوشی برای تایپ کردن میتوانید از آن استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 44 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

Contacts + یک شماره گیر حرفه ای و مدیریت کننده مخاطبین اندروید شما می باشد که با بهره گیری از امکانات مختلف نظیر همگام سازی خودکار تصاویر مخاطبین شما از طریق شبکه های اجتماعی ، آماده است تا تجربه ای متفاوت را در این بخش از اندروید برایتان رقم بزند . دیگر ویژگی های این نرم افزار دارای تم های مختلف ، قابلیت دسته بندی کاربران ، امکان لود کردن تصاویر مخاطبین با گوگل پلاس و فیسبوک ، قابلیت شماره گیر سریع و … می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 1,670
  • بازدید سال : 6,540
  • بازدید کلی : 27,579